De ce sa transferi responsabilitatea departamentului IT?
IT-ul (tehnologia informationala) este o parte critica a proceselor intr-o companie ce necesita o competenta profesionala dincolo de domeniul de activitate curent al firmei. Astfel, solutiile temporare precum angajarea unei singure persoane pentru a raspunde de administrarea retelei interne de calculatoare aduce dezavantaje majore in numeroasele momente cand apar probleme ce depasesc sfera de cunostinte a angajatului respectiv, printre minusuri regasindu-se cresterea costurilor de functionare si incertitudinea bunei functionari a intregului sistem IT.
O alta problema des intalnita in cadrul companiilor il reprezinta alocarea de sarcini suplimentare in afara sarcinilor IT catre administrator, cu consecinte dezastruoase asupra timpului necesar alocat securizarii sistemelor si efectuarii mentenantei IT.
Mai jos veti regasi cateva motive pentru care transferul (outsourcing-ul) este o varianta mult mai buna pentru managementul departamentului IT.
Folosind un angajat propriu
|
Folosind serviciile Future Line Computers
|
|
Costuri |
• O persoana dedicata in firma dvs domeniului IT presupune pe langa costurile directe ca salariul net, plata taxelor aferente catre stat in valoare de aproximativ 40% din remuneratia lunara neta. • Este necesara alocarea unui calculator • Este necesar alocarea unui telefon mobil si un abonament pentru el • Este necesara alocarea permanenta sau temporara a unei masini, a unui loc de parcare, birou, scaun si consumabile • Este necesara pregatirea tehnica a angajatului respectiv |
• Costurile IT devin mult mai vizibile cat timp toate serviciile sunt facturate si identificate ca atare • Serviciile transferate sunt utilizate doar la nevoie iar compania plateste doar pentru ce servicii sunt efectiv folosite • Un departament IT in regim outsourcing poate reduce costurile prin utilizarea experientei specialistilor pusi la dispozitia beneficiarului, fata de o organizatie ce ar trebuie sa-si mentina singura un numar mare de angajati proprii dedicati sectorului IT • Toate costurile fixe (salarii, comunicatii, transport, pregatire) sunt suportate de noi Facturile serviciilor noastre va ajuta la scaderea TVA-ului si impozitului pe profit platite de dumneavoastra , in loc sa fie un cost pentru afacerea dumneavoastra ( plata de impozite salariale etc) |
Servicii |
• Expertiza limitata in cazul unei singure persoane • Rezolvari lente fara a fi cele recomandate • Suport tehnic pe perioada unui orar limitat • Nerespectarea in general a standardelor actuale
|
• Firmele ce ofera servicii de outsourcing realizeaza rapoarte de performanta pentru clientii lor • Comunicarea intre directiile de business sunt imbunatatite la orice nivel si exista asigurarea ca resursele IT sunt folosite corespunzator • Furnizorii de servicii IT outsourcing pot asigura suport de pana la 24x7 la doar o fractiune din costul necesar unui departament intern • Nivelele de performanta pot fi stabilite si masurate |
Angajatii |
• Incapacitatea de a rezolva probleme IT pe perioada concediilor • Fluctuatia personalului, lipsa unui suport pe aceasta perioada cat si pentru acomodare • Activitatea de recrutare este mare consumatoare de timp si nu intotdeauna cu rezultatele scontate • Pastrarea angajatului presupune pregatire tehnica permanenta la cursuri de profil = cost si timp • Ce se intampla daca angajatul isi da demisia cu toate parolele si pleaca cu toate datele dvs ?
|
• Nivelul si numarul angajatilor pot fi rapid adaptate pentru a intampina cerintele clientului, asadar sunt evitate sincopele ce apar in urma dezvoltarii afacerii sau a momentelor de fluctuatie a economiei • Consultantii furnizorului de servicii IT externalizate sunt mereu pregatiti pentru a fi la curent si folosi noile tehnologii • Suportul IT este permanent, fara a depinde de una sau doua persoane cheie (eliminarea sincopelor datorate concediilor sau demisiilor) • Recomandarile clientilor nostri garanteaza stabilitatea serviciilor pe care pe oferim
|
Securitate |
• Experienta limitata • Rezolvari doar pe perioada programului de lucru • Lipsa frecventa de experienta duce la evaluarea incorecta pentru a asigura continuarea in conditii critice a business-ului |
• Experienta si certificarile unei echipe intregi • Sisteme de alerte pana la 24/24 • Sistem organizat folosind proceduri de lucru
|
Alte servicii |
• Licentele de antivirus se platesc separat • Filtrele antispam se platesc separat • Trebuie sa apelati la furnizori externi pentru realizarea unui site • Trebuie sa apelati la furnizori externi pentru tehnica IT, papetarie/birotica etc
|
• Apeland la serviciile IT Future Line, primiti gratuit o licenta de antivirus pentru fiecare calculator • Apeland la serviciile IT Future Line, beneficiati gratuit de un filtru antispam si de configurarea lui • Echipa de dezvoltare WEB a Future Line va sta la dispozitie permanent pentru consultanta • Echipa de vanzari a Future Line va pune la dispozitie, prin magazinul nostru online, posibilitatea achizitionarii a peste 5000 de produse
|
SOFTWARE | DESKTOP & LAPTOPS & SERVERS
- Instalare sistem de operare ( Windows / Linux / Mac OS)
- Instalare si configurare antivirus (Bitdefender, Nod32, Norton, Kaspersky sau altele)
- Instalare, configurare si optimizare aplicatii MS OFFICE (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Configurare client mail (Outlook Express, Mozilla Thunderbird, etc)
- Instalare programe utilitare arhivator, vizualizare de imagini, filme, PDF-uri, browser internet
- Instalare update-uri sistem de operare / aplicatiile folosite / drivere
- Instalare, configurare si verificare sistem Backup
- Optimizare sistem operare (curatare registri, defragmentare, stergere fisiere temporare pentru eliberare spatiu util HDD)
- Scanare regulata a sistemelor contra virusilor si troienilor ce pot duce la pierderi de date si compromiterea securitatii
- Securizare sistem operare (setare drepturi utilizatori penru a evita instalari neautorizate de aplicatii, verificare loguri evenimente sistem)
- Configurare setari retea si internet (LAN, modem Vodafone / Orange / Zapp / Clicknet / RDS /UPC/etc)
- Configurare sistem back-up individual
- Instalare si configurare echipamente periferice
- Asistenta tehnica de la distanta
- Securizare server (mentinerea confidentialitatii datelor, prevenirea accesului neautorizat)
HARDWARE | DESKTOP & LAPTOPS & SERVERS
- Identificare si depanare defectiuni hardware
- Instalare si verificare compatibilitate noi componente
- Testare hardware existent in scopul functionarii in paramentrii normali
- Optimizare setari BIOS
- Curatarea interna de praf a sistemelor cat si a serverelor pentru preintampinarea defectiunilor
- Instalare echipamente periferice
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.